poniedziałek, 12 sierpnia 2019

KAMILA I KRZYSZTOF - ŚLUBNIE

Dziś będzie dość sporawy wpis, ponieważ dużo rzeczy jest do pokazania.
Wczoraj strzeliła mi karta i cały tydzień mojej pracy poszedł w zapomnienie.
Zdjęć nie udało mi się odzyskać a powstały piękne albumy w podziękowaniu dla rodziców,
skrzyneczki na chrzest wraz z kartkami, pudełka, kartki i wiele innych.
Tak tak tyle właśnie jestem w stanie zrobić przez cały tydzień.

Pokazuję dzisiaj więc coś co robiłam troszkę dawniej jak tydzień.
Ogromny zestaw dla Kamili i Krzysztofa.
Pamiętacie ich zaproszenia KLIK
do nich właśnie dopasowaliśmy resztę produktów.

zaczniemy od ZAWIESZKI NA WINO NA WIECZÓR PANIEŃSKI



SKRZYNKA NA KOPERTY


PUDEŁKO NA OBRĄCZKI






PODZIĘKOWANIA DLA GOŚCI - MERCI



WINIETKI



RAMKI PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW


KOSZYCZKI RATUNKOWE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz